Rugăciuni periculoase

Tatăl nostru care eşti în ceruri…

DA? (se aude o voce de undeva din depărtare cu tunete şi tot felul de vibraţii) 

„(pauză) Tatăl nostru care eşti în ceruri…”
„DA? CE DOREŞTI?”
„Cine e?”
„CINE CREZI TU CĂ E?
„Păi, nu prea mulţi oameni vorbesc aşa!”
„SPER CĂ NU”
„Hai, serios, cine e acolo?”
„SUNT TATĂL TĂU DIN CERURI.”
„Vezi să nu…acum serios, cine eşti?”
„SUNT DUMNEZEU…AI VREA SĂ-ŢI DEMONSTREZ ASTA PENTRU CA SĂ MĂ CREZI?”
„Nu, nu, nu, e în ordine, te voi crede pe cuvânt…dar de ce ai început să vorbeşti cu mine acum? Nu ai mai făcut niciodată asta.”
„DAR M-AI CHEMAT.”
„Te-am chemat? Eu doar îmi făceam rugăciunea.”
„EI BINE, EU SUNT AICI, DE CE M-AI CHEMAT?”
„Nu am vrut nimic prin ceea ce am făcut. Am fost, ştii Tu, doar îmi spuneam rugăciunea zilnică.”
„BINE, CONTINUĂ.”
„Sfinţească-se numele Tău…”
„CE VREI SĂ SPUI PRIN ASTA?”
„Prin ce anume?”
„PRIN SFINŢEASCĂ-SE NUMELE TĂU”
„Asta înseamnă…înseamnă… nu ştiu ce înseamnă. E pur şi simplu o parte din rugăciunea mea. Ce înseamnă de fapt?”
„ÎNSEAMNĂ SĂ FIU ONORAT, SFINŢIT, MINUNAT”
„Mulţumesc, Doamne. „vie împărăţia Ta, facă-se voia Ta precum în cer aşa şi pe pământ”
„CHIAR ÎŢI DOREŞTI AŞA CEVA?
„Cu siguranţă, de ce nu mi-aş dori?”
„CE FACI TU ÎN LEGĂTURĂ CU ASTA?”
„Să fac eu ceva? Nu prea multe, bănuiesc. Eu doar cred că ar fi minunat dacă Tu ai avea controlul asupra tuturor lucrurilor de pe pământ, aşa cum ai acolo în cer.”
„AM EU CONTROLUL ASUPRA VIEŢII TALE?”
„Ei bine, sunt predicator, merg la biserică de două-trei ori pe săptămână, vizitez tot timpul pe câte cineva, am studii din Biblie de câteva ori pe săptămână…”
„NU ASTA TE-AM ÎNTREBAT EU. CUM RĂMÂNE CU ACELE OBICEIURI GREŞITE CARE ŞTII CĂ NU SUNT CONFORM DORINŢEI MELE DIN VIAŢA TA?”
„Dar, Doamne, sunt şi eu la fel de bun ca cea mai mare parte din oamenii din această biserică!”
„ÎMI CER IERTARE. AM AVUT IMPRESIA CĂ TE ROGI CA SĂ SE FACĂ VOIA MEA. DACĂ S-AR ÎNTÂMPLA ASTA AR TREBUI SĂ ÎNCEAPĂ DE LA OAMENII CARE-MI CER LUCRUL ACESTA. AŞA CUM EŞTI TU, DE EXEMPLU.”
„Oh, e bine, atunci… Cred că am anumite lucruri rele în viaţa mea, acum că ai amintit despre aşa ceva. Probabil Tu ai putea numi chiar şi alte câteva probleme din viaţa mea.”
„BINE. ACUM SE PARE CĂ AJUNGEM LA UN PUNCT COMUN. VOM LUCRA ÎMPREUNĂ, TU ŞI CU MINE. POT FI CÂŞTIGATE NIŞTE VICTORII RĂSUNĂTOARE ASTFEL. SUNT MÂNDRU DE TINE.”
„Doamne, ştii ce? Trebuie să temin rugăciunea asta. Deja a durat mult mai mult decât ia în mod normal. „Dă-ne nouă pâinea noastră cea de toate zilele…”
„AR TREBUI SĂ RENUNŢI LA PÂINE. EŞTI DEJA SUPRAPONDERAL DE LA CONSUMUL DE PÂINE.”
„Hei, ce e asta, ziua în care sunt criticat?”
„RUGĂCIUNEA  UN LUCRU PERICULOS. AR PUTEA PRODUCE NIŞTE SCHIMBĂRI, SĂ ŞTII. DE ASTA ÎNCERC SĂ AJUNG LA TINE. M-AI CHEMAT ŞI, IATĂ, SUNT AICI. E PREA TÂRZIU SĂ TE MAI OPREŞTI ACUM…CONTINUĂ SĂ TE ROGI. SUNT CURIOS ÎN LEGĂTURĂ CU CEALALTĂ PARTE DIN RUGĂCIUNEA TA (PAUZĂ)… AŞADAR, CONTINUĂ.”
„Mă tem.”
„TE TEMI? DE CE?”
„Ştiu ce vei spune.”
„ÎNCEARCĂ-MĂ ŞI VEI VEDEA.”
„Şi ne iartă nouă greşelile noastre, aşa cum şi noi iertăm celor care ne greşesc nouă…”
„CE SPUI ÎN LEGĂTURĂ CU ASTA…?”
„Vezi, ştiam eu! Ştiam că vei avea ceva de spus despre asta! De ce, Doamne, ştii minciunile care s-au spus despre mine şi ele continuă chiar şi pănă astăzi. Am pierdut prieteni din cauza celor care spun tot felul de lucruri mincinoase despre mine, să nu mai pomenesc ce s-a întâmplat cu reputaţia mea. Ştiu că a fost greşit să-i înjur pe aceşti oameni, ba chiar şi să intru în jocul lor şi să mă enervez pe ei, dar…”
„IARTĂ-I. ATUNCI TE VOI IERTA ŞI EU PE TINE. ATUNCI URA ŞI PĂCATUL VOR FI DOAR O PROBLEMĂ A LOR ŞI NU VA MAI FI ŞI O PROBLEMĂ A TA. VEI REZOLVA ACEASTĂ PROBLEMĂ A INIMII TALE FAŢĂ DE TINE ŞI FAŢĂ DE TRONUL MEU.”
(iritat) „Dar, Doamne, nu-i pot ierta.”
„ÎN CAZUL ĂSTA NICI EU NU TE POT IERTA PE TINE.
(pauză)”Oh, ai dreptate. Mereu Tu ai dreptate. MAI MULT decât aş dori să mă răzbun pe aceşti oameni îmi doresc să fiu drept înaintea Ta. În orinde, în ordine. îi iert.
Vreau să păşesc pe calea cea dreaptă în viaţă. Am obosit să mă simt mereu un nenorocit. Acum, că mă gândesc la lucrul acesta, nimeni nu mă poate face să mă simt aşa fără permisiunea mea.
Dar, te rog ajută-mă Doamne, fă ca faptele mele să vorbească în felul în care le voi arăta iertare acestor oameni, chiar voi avea nevoie de ajutorul Tău, de harul Tău, de Duhul Tău cel Sfânt.”
„OAU! IATĂ! MINUNAT! CUM TE SIMŢI ACUM?”
„Hmmm. Păi, nu prea rău. Nu mă simt rău deloc. De fapt, chiar mă simt bine, destul de bine! Ştii, cred că diseară nu voi mai fi îngrijorat şi încordat pentru prima dată după o mare perioadă de timp. Poate chiar nu voi mai fi atât de obosit din cauză că nu reuşeam să mă odihnesc cum ar fi trebuit din cauza acestor sentimente.”
„NU AI TERMINAT ÎNCĂ RUGĂCIUNEA. CONTINUĂ.
„Oh! în ordine. „şi nu ne duce pe noi în ispită, ci ne izbăveşte de cel rău”
„BINE! BINE! VOI FACE ASTA. DOAR NU TE MAI PUNE ÎN LOCURI ÎN CARE POŢI FI MAI MULT ISPITIT.”
„Nu înţeleg ce vrei să spui.”
„CU SIGURANŢĂ ÎNŢELEGI. AI FĂCUT ASTA DE ATÂT DE MULTE ORI. AI FOST PRINS ÎN NIŞTE SITUAŢII PROASTE. AI INTRAT ÎN NECAZURI, AI ÎNCEPUT SĂ AI PROBLEME SINGUR ŞI DUPĂ AIA AI ALERGAT LA MINE, „DOAMNE, AJUTĂ-MĂ SĂ IES DIN SITUAŢIA ASTA ÎNCURCATĂ ŞI-ŢI PROMIT CĂ NU VOI MAI FACE ASTA ALTĂDATĂ”. ÎŢI AMINTEŞTI ACSTE TÂRGURI PE CARE AI ÎNCECAT SĂ LE ÎNCHEI CU MINE, NU?
„Da, şi mi-e ruşine, îmi pare rău. Chiar mi-e ruşine.”
„CE TÂRG DE ACESTA ÎŢI AMINTEŞTI EXACT ACUM?”
„Oh, haide, Doamne…lasă-mă. îmi pare rău, Doamne, chiar îmi pare rău.”
„CONTINUĂ ŞI TERMINO-ŢI RUGĂCIUNEA!”
„Că a Ta este împărăţia şi puterea şi mărirea în vecii vecilor.”
„ŞTII CE-MI ADUCE MIE GLORIE? CE M-AR FACE PE MINE CU ADEVĂRAT FERICIT?”
„Nu, dar mi-ar plăcea să ştiu acest lucru. Vrau să fii mulţumit de mine, vreau ca ce fac eu să te încânte. Îmi dau seama ce harbabură am făcut din viaţa mea. Şi pot vedea ce grozav ar fi fost întradevăr dacă aş fi fost cu adevărat unul din cei care te urmează.”
„TOCMAI MI-AI RĂSPUNS LA ÎNTREBARE.”
„Am făcut asta?”
„DA. LUCRUL CARE ÎNTR-ADEVĂR ÎMI ADUCE CINSTE ESTE SĂ AM OAMENI CARE MĂ IUBESC CU ADEVĂRAT AŞA CUM FACI TU ACUM. VĂD ÎNTÂMPLÂNDU-SE ASTA ÎNTRE NOI DOI, ACUM CĂ UNELE DIN ATITUDINILE PĂCĂTOASE AU FOST SCOASE LA IVEALĂ ŞI ÎNDPĂRTATE… EI, NU ARE ROST SĂ MAI SPUN CÂTE LUCRURI MINUNATE PUTEM FACE ÎMPREUNĂ.”
„Doamne, hai să vedem ce putem să facem din mine, OK?”
„DA, HAI SĂ VEDEM ASTA.
„Amin”

Un gând despre „Rugăciuni periculoase

Lasă un răspuns

