O zi de muncă

Într-o zi Moartea a ieşit cu lucrul prin oraş. Un om o zăreşte la colţ şi o opreşte. „Ce faci tu pe aici?” „Ei, am venit şi eu cu ceva treabă. Trebuie să iau vreo zece mii de oameni”. Omul aleargă înnebunit prin tot oraşul. Îi avertizează pe toţi pe cei pe care îi întâlneşte. Ajunge la cât mai mulţi. „Vine Moarteaaaaa!!!” La sfârşitul zilei bietul om era frânt de oboseală şi trist. Întâmplător se întâlneşte iar cu moartea satisfăcută după o zi de muncă. „Hei, nu e drept! Mi-ai spus că eşti în oraş ca să omori 10.000 de oameni. Veştile circulă repede. Iată, au murit aproape 60.000 de oameni. Ai ucis de şase ori mai mulţi”. „Nu, nu. Eu am făcut cum am zis. Am venit şi am luat doar 10.000 de oameni. Restul au murit din cauza îngrijorării”

Lasă un răspuns

